יום רביעי, 2 בנובמבר 2016

24 סיבות לא לצאת מהבית בחורף

לקראת אוקטובר כשמזג האויר מתחיל לסמן לי את תחילת הסתיו, אני מתחילה להתרגש. כעת אוכל לחזור להסתובב ברחובות (בלי להזיע) לשבת בבתי הקפה האהובים עלי (בלי להזיע) לעשות קניות בשוק העירוני שלנו (בלי להזיע) לחזור לעסוק בספורט חיצוני( עם להזיע אבל בקטע טוב) לעמוד במטבח, לבשל, ללגום כוס יין ( יאיא חוזרים לאדום)ולאכול ארוחה שלמה על גג הבית שלנו(בלי להזיע!) 

לא מפחדת משעון החורף, אין לי בעיה עם חשכה בשעה 4 (אף לא היתה לי גם כשהילדים היו קרציות קטנות)  

אוהבת לחזור הביתה, לבית שלי החורפי, הנעים, לאחר יום שלם בחוץ ואז כשכבר כולם ישנים ואני סיימתי את יום העבודה שלי לשקוע באחת הסדרות החדשות או באחת העונות החדשות שחיכתי להן כל הקייץ. 


אז קבלו אותן  את  סדרות סתיו \ חורף 2016-2017 



Shoot the Messenger

 סדרת מתח קנדית בכיכובן של אליס לאבסק ("סטארגייט יוניברס") ואלכס קינגסטון ("ER", "דוקטור הו") , על עיתונאית צעירה שעדה לרצח על רקע מלחמת כנופיות, וככל שהיא חוקרת את המקרה כך היא מגלה שהוא מורכב ומסובך בהרבה מכפי שנראה בתחילה.
בול (Bull)
מה: ד"ר פיל, הפסיכולוג, הסופר ואושיית הטלוויזיה בכבודו ובעצמו עומד מאחורי הדרמה של CBS המבוססת על סיפור חייו. הסדרה עוקבת אחרי ד"ר בול (מייקל וות'רלי, "NCIS"), יזם מבריק שמשלב פסיכולוגיה, אינטואיציה ויכולת הסקת נתונים כדי ללמוד את מערכת המשפט על שופטיה, סנגוריה ונאשמיה, ולהקים את אחת מחברות הייעוץ המשפטי המצליחות בכל הזמנים. ב-16 בנובמבר היא תתחיל גם ב-yes.
Travelers
 מותחן מד"ב בהפקה קנדית ובכיכובו של אריק מקורמק ("וויל וגרייס"). מאות שנים בעתיד מגלים בני האדם את היכולת לחזור לעבר באמצעות התודעות שלהם, תוך השתלטות על גופו של אדם מהתקופה הייעודה. הנוסעים בזמן משתלטים על חייהם של אנשים רגע לפני מותם, כדי למנוע אסון עתידי שיהווה סכנה לאנושות כולה.
American Housewife
קומדיה של ABC בכיכובה של קייטי מיקסון ("מייק ומולי"), המגלמת אם משפחה מסורה שמנסה לגדל את ילדיה בפרבר עשיר ובורגני, בו דימוי גוף ומראה חיצוני הם תמצית הכל. הסדרה צפויה לעסוק בעיקר בנושא ההשמנה והיחס אליה בחברה המודרנית.
Chance
 יו לורי ("האוס") חוזר לגלם רופא טלוויזיוני טרוד, הפעם במסגרת מותחן פסיכולוגי של הולו (שהזמינה מראש שתי עונות בנות עשרה פרקים) שהבמאי העיקרי שלה ואחד ממפיקיה הוא לני אברמסון ("חדר"). פסיכיאטר העוסק בסיווג והפניית מקרי טראומה קשים, מוצא את עצמו נשאב לעולם מסוכן של זהות בדויה, שחיתות משטרתית ומחלות נפש, כאשר אל משרדו מגיעה יפהפיה שבעלה מכה אותה.
Falling Water
 דרמה מסתורין נוספת של רשת USA, שזכתה להצלחה רבה עם "מר רובוט" בשנתיים האחרונות. שלושה זרים מוחלטים מגלים שהם חולמים חלקים נפרדים של חלום משותף, שבמרכזו התשובה לדילמה מרכזית בחייהם.
Man With a Plan
 מאט לה-בלאנק חוזר לככב בקומדיה של רשת גדולה לראשונה מאז "ג'ואי". הסדרה של בני הזוג ג'ף וג'קי פילגוס ("מופע שנות השבעים") מתמקדת בקבלן מצליח שנאלץ לבלות יותר זמן עם שלושת ילדיו, לאחר שאשתו עקרת הבית מחליטה לצאת לעבודה. 
Channel Zero
 סדרת אנתולוגיית אימה של SyFy (אחד מיוצריה הוא מקס לנדיס, תסריטאי "כרוניקה בזמן אמת") שבה כל עונה מוקדשת לסיפור חדש. 
Son of Zorn
קומדיה פרועה מבית היוצר של פיל לורד וכריס מילר ("סרט לגו") ברשת פוקס, המשלבת דמויות לייב אקשן ודמויות אנימציה.
Easy
סדרת אנתולוגיה חדשה של נטפליקס, העוקבת בשמונה פרקים אחר שלל דמויות המתגוררות בשיקגו. 

Aftermath
 דרמה פוסט-אפוקליפטית חדשה של SyFy בכיכובם של בני הזוג אן הייש וג'יימס טאפר (שהכירו בסדרה "גברים על עצים"), שעוקבת אחר משפחה שמנסה לשרוד בעולם אחרי שמגוון אירועים, התרחשויות ומחלות מחו כמעט את כל החיים על כדור הארץ.
Conviction
אטוול מגלמת את הייז מוריסון, עורכת דין מבריקה ובתו של נשיא ארה"ב לשעבר, שהרפתקאותיה והתנסויותיה מובילים אותה לקבל את הצעתו של יריבה הגדול, התובע הכללי של ניו יורק: לעמוד בראש יחידה חדשה החוקרת בשנית תיקים בהם קיים חשש להרשעה שגויה, או ללכת לכלא.
timeless 
דרמת מד"ב העוקבת אחר שלושה גיבורים החוזרים אחורה בזמן כדי להיאבק בנבל רב עוצמה. כל זאת כדי למנוע ממנו לשנות את ההיסטוריה האנושית ולעצב מחדש את העתיד כפי שאנחנו מכירים אותו. אביגיל ספנסר ("התיקון") וגוראן ויסניץ' ("אי אר") מככבים. ב-12 באוקטובר היא גם עולה ב-HOT.
 This Is Us
דרמה סנטימנטלית של רשת NBC העוסקת בסיפורה של חבורת אנשים זרים שנולדו באותו היום, ובאירועים שמתרחשים בחייהם ומייצרים קישורים זה לזה 
Notorious
אחרי חמש עונות בנעליה של המתלמדת/סוכנת ה-CIA אנני ווקר ב"פרשויות סמויות", פייפר פראבו חוזרת לטלוויזיה. במוקד הסדרה עומדים הסנגור המצליח מארק גרגוריאן ומפיקת החדשות רבת ההשפעה ג'וליה ג'ורג', שמנהלים ביניהם מערכת יחסים סוערת, המשפיעה דרמטית על התחום הפלילי ועל תפקידה של הטלוויזיה בסיקור התחום.
Designated Survivor
 קיפר סאת'רלנד חוזר למסך הקטן במוקד מותחן פוליטי של רשת ABC, שבו הוא מגלם את דמותו של טום קירקמן, איש משפחה וחבר קבינט זוטר בממשל ארה"ב, המושבע לנשיא אחרי מתקפה קטלנית על וושינגטון. הוא נאלץ ללמוד במהירות ובבת אחת כיצד להשתלט ולשלוט בתקופה מטורפת, בשעה שגורמים בקבינט שלו חוששים כי הוא אינו האדם המתאים להנהיג. במקביל ה-FBI חוקר את המתקפה כדי להבין מי האחראי לה. מגי קיו ("ניקיטה") מובילה את החקירה בשטח, נטשה מקלהון ("קליפורניקיישן") מגלמת את הגברת הראשונה החדשה, קאל פן (סרטי "הרולד וקומאר") הוא כותב הנאומים הסבור שקירקמן הוא לא האיש למשימה אבל עוזר לו בכל זאת. הסדרה זמינה בנטפליקס גם לצופים ישראליים עם תרגום לעברית יום אחרי ארה"ב.
The Good Place
מייקל שור, תסריטאי "המשרד", יצר את הקומדיה הזו של NBC בכיכובה של קריסטן בל ("ורוניקה מארס", "בית השקרים") וטד דנסון ("פארגו"). במוקד הסדרה עומדת אלינור שלסטרופ, אישה מניו ג'רזי המתגלגלת אל החיים שאחרי ומשובצת בטעות למקום הטוב, המקבילה של הסדרה לגן עדן, למרות שכל חייה היתה אדם איום ונורא. עד מהרה נוכחותה שם יוצרת תקלות בלתי צפויות, וכדי שלא יעלו עליה וישלחו אותה אל המקום הרע, היא נאלצת ללמוד להיות בן אדם טוב יותר.
Better Things
 קומדיה חדשה של רשת FX בכיכובה של פמלה אדלון ("לואי"). סאם היא שחקנית ואם חד הורית לשלוש בנות מתבגרות, שמנסה למצוא דרך להשתלב בתעשיית הבידור המאתגרת, במקביל לניהול חייה האישיים והמאתגרים לא פחות.
Quarry
 דרמה  שעלילתה מתרחשת ב-1972. לוגן מרשל-גרין ("פרומתאוס"), מגלם חייל משוחרר שחזר מוייטנאם ונאבק למצוא את מקומו בחיים האזרחיים. האנשים שהוא אוהב מתרחקים ממנו והוא מוצא עצמו מנודה. בזמן שהוא מנסה להתמודד עם החוויות הקשות מהמלחמה, הוא נגרר אל תוך רשת של רוצחים שכירים מושחתים שיושבים לאורך נהר המיסיסיפי והופך לצלף מקצועי בשירותם (בנובמבר ב-yes).
High Maintenance
 סדרת רשת מצליחה של בני הזוג הקומקיאים, בן סינקלייר וקטיה בליצפ'לד' העלילה מגוללת את קורותיו של סוחר סמים ללא שם, שנכנס ויוצא מחייו הסוערים והמוזרים של לקוחותיו.
One Mississippi
קומדיה חדשה של הקומיקאית טיג נוטרו באמזון, המבוססת בחופשיות על חייה כקומיקאית לסבית שרוצה להיות אם והתגברה על מחלת הסרטן. לואי סי. קיי. ודיאבלו קודי נמנים על המפיקים, ניקול הולופסנר ("דיברנו מספיק") היא הבמאית, ובקאסט ניתן למצוא גם את קייסי ווילסון ("הכל לטובה").
 StartUp
סדרת דרמה חדשה. במיאמי האחרת, האפלה והמסוכנת, בנקאי צעיר נואש להסתיר סכומי כסף שהתגלגלו אליו ממקורות מפוקפקים, ראש כנופיה האיטית-אמריקנית מנסה להפוך את עסקיו לחוקיים, והאקרית ממוצא קובני חולמת להפיח חיים ברעיון שיביא למהפכה כלכלית. החיבור בין שלושתם מאלץ אותם להגשים את החלום האמריקאי בדרך שאף אחד מהם לא העלה בדעתו – וליצור את הדור הבא של הפשע המאורגן. אלא שעתיד הסטארט אפ שלהם נמצא בסכנה ממשית מצד סוכן FBI נחוש (אתמול, חמישי, היא החלה גם ב-HOT ובסלקום TV).
The Collection
 דרמה בהפקה צרפתית-בריטית. פול סבין (ריצ'רד קויל, "זיווגים") הוא מעצב אופנה בפריז שאחרי מלחמת העולם השנייה.המקבל פנייה מגורמים רשמיים ליצור ליין חדש שיבהיר לעולם כי פריז עודנה בירת האופנה. בתוך כך מתברר כי הגאון האמיתי במשפחה הוא דווקא אחיו הבעייתי, שמעדיף להשתכר, לשכב עם גברים זרים ולהשליך את חייו. 
Speechless
 אחת הקומדיות המדוברות ביותר של העונה החדשה. סקוט סילברי, תסריטאי "חברים" והיוצר של "ג'ואי", עומד מאחורי הסיטקום החדש של ABC שמבוסס על חיי משפחתו, בכיכובה של המועמדת לאוסקר מיני דרייבר ("סיפורו של וויל האנטינג"). העלילה עוסקת באם כוחנית שלא בוחלת בשום אמצעים לשפר את חיי משפחתה, ובעיקר את חיי בנה ג'יי ג'יי הסובל משיתוק.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Blogger Wordpress Gadgets