יום שבת, 26 בנובמבר 2016

סודות העיצוב של מרב 1# בואו נשאר במסגרת אבל נצא מהקופסא

בחודשים האחרונים הגברתי את השרות הנוסף אותו אני נותנת : יעוץ.

לכבוד השרות החדש  אני יוצאת בסדרת כתבות חדשה : 
 הפעם הקנקן ופחות מה שבתוכו או בואו נשאר במסגרת אבל נצא מהקופסא  


כמי ששנים עוסקת בשיפוצים גדולים, תכנונים, בניה, פרויקטים של חודשים רבים ולעיתים כמה שנים, הרגשתי תמיד שדוקא היעוץ הקצר ולא ארוך הטווח הוא השרות ,שלעיתים, מורכב יותר.

מורכב משתי סיבות:

הזמן הקצר: 

ב 3 שעות אני מתחייבת לתת ללקוחות את כל הפתרונות למה שמציק להם בבית בו הם גרים, לעיתים קרובות הלקוח עצמו לא יכול לשים את האצבע מה מפריע לו ואני צריכה להכנס לבית ובזמן קצר לזהות את הבעיה ואת הפתרון. לא פשוט בעיקר כשמדובר על אנשים שגרים שנים בבית ומכירים אותו על בוריו לעומתי:  אורחת לרגע קטן שצריכה ב 3 שעות להכנס אל תוך המוח של תושבי המקום,לזהות מה יעשה להם טוב וגם להכיר את הבית והפוטנצייל שלו. 

ההכרות הקצרה:

על מנת לעצב למישהו בית  צריך להכיר אותו -נקודה ! אם אנחנו מגיעים לבית ולא מכירים את הגרים בו - אנחנו בעצם מעצבים חלון ראוה שהוא בעיקר שלנו. כשאני עובדת על פרויקט שיפוץ או בנייה אני רוקמת מערכת יחסים עם הלקוחות שלי. לא רק על מנת להכיר את טעמם אלא גם ובעיקר להכיר את אופיים, הדינמיקה שלהם, האמונות שלהם, את הנחות היסוד שלהם שלעיתים קרובות אני צריכה להפריך -זה לא פשוט ולא קל, אבל זהו תהליך משתלם כי בסופו יוצא בית שתושביו אוהבים אותו ומרגישים בו בנוח. כשאני מגיעה ליעוץ של 3 שעות אני צריכה לעבור את כל תהליך ההכרות בשעה מקסימום, על מנת שאוכל גם ליעץ.. זאת הסיבה העיקרית שחיכתי כמה שנים עד שהתחלתי ליעץ.
היום אני יכולה לומר בברור שיש לי את הכלים להכיר את הלקוח בשעה, נכון שזה קצת לחוץ ואולי מחייב אותי להיות מעט פולשנית וחטטנית אבל בסוף שלושת השעות הללו אנחנו נפרדים כחברים ותיקים. 

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

בפוסט הזה רוצה לדבר על קירות..
אני מגיעה לבית ונראה כאילו אנשים מעצבים אותו עד גובה 90 ס"מ... 90 ס"מ הוא בדרך כלל גובה הריהיט הגבוה בבית : מיטה, משטח מטבח, ספה, כורסא.

ואז יש לנו כמה מסכי טלויזיה על הקירות ו....דממה.... 
רוב הלקוחות שלי מאוד אוהבים אומנות, מאוד רוצים לתלות דברים על הקירות, אבל, הם מודים, הם לא יודעים איך, מה, איפה. אני מבינה, לגמרי מבינה,אני גם מבינה איך בכל הלחץ של לקיחת החלטות ורכישות לבית הקירות נשכחים להם אט אט. אז בשביל זה אני פה. אבל הפעם אני רוצה להתמקד בשני דברים.
מסגרות
תמונות משפחה. 

אפשר למסגר כל דבר, אצלי בבית ממוסגרות : גלויות מאיקאה, צילום A4 שצילמתי במכונת צילום פשוטה של כריכת ספר שאני אוהבת, פלייסמנט של מסעדה אהובה במילנו, דף מחוברת תוים בת 60 שנה. אז כמו שאמרתי..אפשר למסגר הכל. המסגרת קובעת, אז פרצו את כל המסגרות ובאו אחרי : 




מסגרת גדולה, פספרטו ענק וצילום בגודל גלויה - עושה את כל ההבדל


מסגרת שמורכבת משתי זגוגיות , הצילום מודבק עם נייר דבק פשוט


קצת מורכב, אבל מרשים, רשת ברזל, עליה דיקט, עליו הצילום -כל אלו עם ברגים .

2 לוחות פרספקס בינהם היצירה,  מחוברים לקיר על ידי ברגים

2 מקלות למעלה, 2 למטה, חוט ומסמר 

הפעם המסגרת היא ללא פספרטו, מבליטה את הצילום

צילום  מודבק על הקיר, ומסגרת ללא זגוגית תלויה עליו. 

טוב, אתם מבינים לבד איך עושים את זה 

1 מקל עגול, נייר אריזה מודבק על מנת שנוכל להשחיל את המקל ושוב חוט ומסמר 

נכון שזה ממש ממש פשוט? כל הסוד הוא בפשטות. 

וכעת עוד משהו לסיום : צילומי משפחה. 

שיקום מי שחושב שצילומי משפחה\ילדים\חתונה הם משהו שלא ראוי להתלות על קירות הבית . ממממ....אני רואה כמה שקמו..בואו נשנה את דעתכם. 

בואו תראו איך אפשר להפוך צילומי משפחה למשהו אחר מאשר זוג אוחז ידים לאור שקיעה, בטן הריונית 
או ילדים המסתתרים מאחורי עץ בפארק. 




הסןד הוא ברקע הבהיר וגודל ההדפס 

שוב הגודל והרקע -אבל פה נוסף גם אפקט הקשר בין שלושת הצילומים 

נכון שאין לנו הרבה שלג ..אבל את אותו הצילום על חוף ים ניתן גם ליישם בקלות 

פה יש את עניין התצוגה : קיר שלם , לא גדול, לא מרכזי מידי, מסגרות שונות בגדלים שונים, הסוד פה הוא בריכוז ובעומס לכאורה. 

שוב -הגודל, הרקע, חוסר המסגרת -שימו לב -צילום אחד שחור לבן והשני בצבע וכמובן ההנחה על הרצפה .

צילום ביתי שלא נעשה בסטודיו -חיתוך הדבקה על רקע לבן וזהו 

כמה מגניב : לא רק הילד אלא גם תחומי העניין והתחביבים שלו : מתאים במיוחד לחדרי הילדים עצמם 




זהו, אתם מוזמנים לפנות אלי בשאלות וליעוץ  דרך הקישור בשורה זאת 

הצילומים בפוסט לקוחים מחשבון הפינטרסט שלי שגם הוא בקישור בשורה זאת 

ואם חשקה נפשכם ב 3 שעות יעוץ -אז בקישור בשורה זאת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Blogger Wordpress Gadgets