יום שני, 11 במאי 2015

דברים שמעצבות לא מדברות עליהם



דברים שמעצבנים אותי בעיקר בבוקר (כשהחתול שלי מעיר אותי ביללות קורעות לב וקפיצות על ידית הדלת) 

  • אנשים שקובעים איתי פגישה ומבטלים ברגע האחרון ( רגע אחרון? כשאני כבר מחפשת את המפתחות) 




  • אנשים שבמשך חודשים אני מלווה אותם כשהם מחפשים דירה לרכישה ונעלמים בשנייה שהם קונים  אחת. ( מיותר לציין שהליווי הוא פרו בונו) 

  • אנשים ששולחים לי בקשה להצעת מחיר בסגנון מכרז ורוצים לקבל אותה במייל ( לעולם לא מוציאה הצעת מחיר בלי לפגוש את הלקוחות המיועדים)




  • אנשים שבתחילת השיחה מבהירים לי שהם לא צריכים מעצבת כי הם יכולים לבד. ( אז למה , למה?) 




  • אנשים שלא ממש יודעים שמעצבת היא גם מנהלת את פרויקט השיפוץ.

  • אנשים שברור להם שכל המעצבים מקמבנים עם כל אולמות התצוגה.




  • אנשים שברור להם שאם אני עובדת עם אנשי מקצוע קבועים זה רק בשביל לעשות להם עוקץ  ( להם לא לאנשי המקצוע) 



  • אנשים שלא חוזרים לאחר שליחת הצעת המחיר אפילו במשפט כמו "לא רוצים אותך מצאנו מישהי פי אלף יותר טובה ופי 2000 יותר זולה"

  • אנשים שכן חוזרים בערך אחרי חודשים כשהצעת המחיר כבר לא בתוקף ובדיוק קבלתי 5 פרוייקטים חדשים .


  • אנשים ששואלים אותי אם יש לי לשלוח להם עוד פרטים על הסגנון שלי ( אין לי סגנון - תפנימו ) כשגוגל מוצא יותר מ 100,000 תוצאות על השם שלי ב 20 שניות.



  • אנשים שמתקשרים ומציינים שהם לא ממש מתחברים לפרוייקטים שלי ( ???? יש עוד מעצבות -דא???) 


  • אנשים שכשאני שואלת אותם מה התקציב שלהם הם חוששים לענות כי אולי אני מתכננת לגנוב אותם או לגרום להם להוציא את כל התקציב עד הגרוש האחרון 

וכעת 







6 תגובות:

  1. בקיצור ישראלים

    השבמחק
    תשובות
    1. מאמינה שהתכונות שמניתי לא מאפיינות ישראלים בכלל, כל הלקוחות שלי ישראליים והם מקסימים ( לאחר שאני בוחרת בהם כמו שהם בוחרים בי) אלו תכונות שמאפיינות סוג מסויים של בני אדם...

      מחק
  2. מזדהה...
    שירבו הלקוחות האחרים ויתמוססו כל אלו

    השבמחק
  3. מרב, כתבת מדויק ונכון. מזדהה עם התסכול שלך ומוסיפה: אנשים שקונים רהיטים ומעצבים לבד את הבית למרות ששילמו לך לעשות זאת בשבילם.

    השבמחק
    תשובות
    1. לירון -הרשימה עוד ארוכה אבל שימי לב שכתבתי רק על אנשים שהם לא לקוחות - ברגע שאנשים הופכים להיות לקוחות - זאת כבר מערכת יחסים עם הטוב והרע

      מחק

Blogger Wordpress Gadgets